Αγάπη ή λαγνεία;

2014-07-09 23:32

Παίρνοντας αφορμή από δημοσίευση σχετική με την απόκτηση παιδιού από ζευγάρι ομοφυλόφιλων και αφού πολύ γρήγορα το θέμα στις συζητήσεις των blogs πολύ γρήγορα ξέφυγε και  ''πλάτιασε'' και αρχίσαμε να παραθέτει ο καθένας τις απόψεις του, παραθέτω εδώ και τη δικιά μου!


Ισχυρίζονται οι ομοφυλόφιλοι ότι ''ελκύονται'' από το ίδιο φύλο (σεξουαλικό προσανατολισμό, το λένε). 
Τι σημαίνει όμως ελκύομαι, τι σημαίνει σεξουαλικός προσανατολισμός; 
Σημαίνει ποθώ, αισθάνομαι λαγνεία και θέλω να ικανοποιήσω αυτή τη λαγνεία (φτάνοντας σε οργασμό ή ίσως όχι, σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις μένω στον λεγόμενο πλατωνικό ανικανοποίητο πόθο για σαρκική επαφή). Οφείλω εδώ να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι περισσότερο σε άνδρες. Οι γυναίκες δεν λειτουργούν ακριβώς έτσι. Ο συναισθηματισμός έχει πρωτεύουσα σημασία και προηγείται της λαγνείας.
Οκ μέχρι εδώ;

 

Αυτό που λένε ''αγάπη'' προς στο ίδιο φύλο (δικαίωμα στην αγάπη, πάνω απ' όλα η αγάπη κλπ), δεν είναι προνόμιο των ομοφυλόφιλων, είναι κοινό δικαίωμα όλων των ανθρώπων. Και 'γω αγαπάω και μάλιστα πάρα πολλούς από το ανδρικό φύλλο !
Δεν ελκύομαι όμως από αυτούς σαρκικά, δεν αισθάνομαι κάποιου είδους λαγνεία, πόθο σεξουαλικό που πρέπει να ικανοποιήσω. Άλλο πράμα η αγάπη, άλλο πράμα η λαγνεία. 
Η λαγνεία δεν προϋποθέτει γνωριμία του άλλου, γνώση του άλλου, σχέση με τον άλλο. Με ελκύει σαρκικά ο ομόφυλος, ο οποιοσδήποτε ομόφυλος.
Όχι ο συγκεκριμένος άνθρωπος που σχετίζομαι μόνο. 
Όπως ακριβώς εγώ ως άντρας ελκύομαι σεξουαλικώς από τις γυναίκες (φυσικά και τις άγνωστες σε μένα που φυσικά δεν τις ''αγαπώ'').
Ελκύομαι απ' όλες, αρκεί να καλύπτουν τα συνήθη κοινωνικά στάνταρντς περί ομορφιάς και τις ορέξεις μου (περίεργες ή μη). Και φυσικά θα ήθελα να ικανοποιήσω αυτή μου τη λαγνεία με αυτήν τέλος πάντων που θα συναινούσε. Ειδάλλως η λαγνεία μου θα έμενε απλώς ανικανοποίητη ή θα έβρισκε άλλο τρόπο εκτόνωσης, (αυτοσχέδια ίσως)!
Επίσης η συγκατάθεση του αντικειμένου της λαγνείας μου (των γυναικών), δεν έχει σχέση με το δικό μου προσανατολισμό ως ''στρέιτ''. Δηλαδή εγώ τις ποθώ, θέλουν δε θέλουν αυτές. 

 

Ξεκαθαρίσαμε λοιπόν ότι, άλλο πράμα ελκύομαι από αγάπη και άλλο από λαγνεία (αγαπάω το παιδί μου, το φίλο μου, τη σύζυγο μου με την οποία ίσως επειδή είμαστε και οι δύο 80 χρονών δεν έχουμε πια σαρκικές σχέσεις αλλά ούτε και λαγνεία).
 

Αν συμφωνούμε μέχρι εδώ να πάμε παρακάτω.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι εγώ αντί να ελκύομαι σαρκικώς (λαγνεία) από ομόφυλους ή ετερόφυλους, ελκύομαι από νήπια, γιαγιάδες, παππούδες, ζώα κλπ. Δεν έχει σημασία αν ικανοποιώ την λαγνεία μου αυτή ή όχι, ούτε έχει σημασία η συγκατάβαση ή ανταπόκριση των αντικειμένων αυτών στη δικιά μου λαγνεία.
Αν λοιπόν συμβαίνει αυτό, πως κατατάσσομαι σε διαφορετική κατηγορία, αντιμετωπίζομαι δηλαδή διαφορετικά, από τους ομοφυλόφιλους (αυτών δηλαδή που ελκύονται από το ίδιο φύλο), αλλά και των ετερόφυλων που κάνουν χρήση του σώματος του άλλου για εκτόνωση της λαγνείας τους; 

 

Αν με κατατάσσει στην  ίδια κατηγορία, δηλαδή αυτών που χρησιμοποιούν οποιοδήποτε αντικείμενο εκτόνωσης απ' το οποίο ελκύονται σεξουαλικώς τότε δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω στην συλλογιστική μου (και το θέμα δεν έχει να κάνει με αγάπες και λουλούδια οπότε ούτε με οικογένειες, παιδιά και τα τοιαύτα). 
 

Ας ζήσουν 2 άνδρες (ετερόφυλοι) μαζί κι ας μεγαλώσουν και όσα παιδιά θέλουν. Ίσως ναναι καλύτερα από μια ''νορμαλ΄΄ οικογένεια όπου για παράδειγμα η γυναίκα είναι το αντικείμενο εκτόνωσης του άντρα (απλά χωρίς αγάπες και λουλούδια).
 

Γιατί το πρότυπο της εκτόνωσης της λαγνείας στο ίδιο φύλο πρέπει να αναγνωριστεί και να αποτελέσει πρότυπο για τα παιδιά; Γιατί η λαγνεία προς το ίδιο φύλο διαφέρει από τη λαγνεία και τον πόθο για τα παιδιά ή για τα ζώα; Η για να γίνω πιο τολμηρός γιατί διαφέρει από τη λαγνεία για ετερόφυλη εκτόνωση - ικανοποίηση; 

Μην αρχίσουμε τώρα με τα γνωστά ... άλλο αυτό και άλλο με παιδιά ....  άλλο άνθρωπος με άνθρωπο και άλλο άνθρωπος με ζώα, συναίνεση και τα τοιαύτα, νομίζω εξήγησα παραπάνω. 

 

Παρακαλώ, τυχούσα απάντηση να στοιχειοθετηθεί επαρκώς με επιχειρήματα και όχι με συνθήματα νομικίστικου, κοινωνικού, ευσεβιστικού τύπου και πουριτανισμούς και αφού διαβαστεί και κατανοηθεί η άποψη και ταυτοχρόνως ερώτημά μου!

 

ΝΑΛ