Η κοινωνικοποίηση της απάθειας

2018-02-13 21:53

Το κακό με τη NOVARTIS και το survivor, δεν είναι ότι ξαφνικά ανακαλύψαμε ότι η ανθρωπότητα πολιτισμικώς είναι νήπιο. Το κακό είναι η ολοκλήρωση του κύκλου της κοινωνικοποίησης της απάθειας στην ασυδοσία στην Ελλάδα. Αυτή η κοινωνικοποίηση άρχισε με το σκάνδαλο Κοσκωτά και την ερωμένη του γηραιού πρωθυπουργού, αφού προετοιμάστηκε μεταπολιτευτικά, στο χαλί που έστρωσε η 7ετία και ολοκληρώνεται στις μέρες μας.

Όταν ζω μέσα σε ένα περιβάλλον με βουνά από σκουπίδια δεν φροντίζω να είμαι εγώ καθαρός.
Δε με νοιάζει να κάνω μπάνιο ή να φορώ καθαρά ρούχα. Συνηθίζω στην ασχήμια. Κοιτάω τους άλλους. Εγώ είμαι πεντακάθαρος σε σχέση με αυτούς! 

Κατά τον ίδιο τρόπο στον πόλεμο αισθάνομαι κρέας, στη ζούγκλα αισθάνομαι ζώο, στο ισλάμ είμαι ο ισχυρός και η γυναίκα μου αντικείμενο του σεξ. 
Με τα εσώρουχα στην πλατεία είμαι σάτυρος, ενώ με το μαγιό στην παραλία είμαι τρέντυ. 
Ότι πει η κοινωνία!

Ας απλώσω κι εγώ λίγο το χέρι! Μη με πούνε και βλάκα! ‘’Όλοι έτσι κάνουν!’’. 
Δεν περνάει από το μυαλό μου ότι εάν εγώ δεν έκανα τα ίδια με τους άλλους, τότε η απόλυτη αλήθεια θα ήταν ότι ΔΕΝ ‘’κάνουν όλοι έτσι’’ (αφού υπάρχει έστω και ένας).

Με τη NOVARTIS, η αλήθεια είναι ότι περισσότερο σκάσαμε από τη ζήλια μας. Τέτοιο πάρτι και εμείς ήμασταν απέξω!

Όμως, παρ’ όλη την απάθεια, κάτι μέσα μας μας τρώει. Είναι κι αυτό το ιστορικό μας, ρε γαμώτο! Πρέπει να βάλουμε και λίγο ιδεολογία στη ζωή μας. Δε γίνεται ο Έλληνας άνθρωπος να ζει έτσι απροκάλυπτα ξεδιάντροπα. 

Τι σκαρφιστήκαμε λοιπόν!
Φτιάξαμε ο καθένας μας το ταμπούρι μας. Ένα τοτέμ.
Ένα τοτέμ για το οποίο ‘’θυσιαζόμαστε’’ και γύρω από το οποίο ‘’γαία πυρι μειχθήτω’’!

Και ΜΟΝΟ γι’ ΑΥΤΟ το τοτέμ, δεν σηκώνουμε κουβέντα. 

Μερικά τοτέμ είναι, το σκοπιανό, ο ‘’πατριωτισμός’’, το φορολογικό, το συνταξιοδοτικό, τα θρησκευτικά και η ιστορία στα σχολεία, το μεταναστευτικό, ο φόνος, η κλοπή με σύσταση συμμορίας, η τρομοκρατία, η πορνεία (επί χρήμασι), η ομοφυλοφιλία, η ετεροφυλία, η παιδοφιλία και συνδυασμός των ανωτέρω.

Ότι είναι γύρω από το τοτέμ, επιτρέπεται! 

- Επιτρέπεται να κλέψω 100 €, όταν το τοτέμ είναι στο 1.000.000 €

- Επιτρέπεται να να σκοτώσω ένα πρόβατο και μάλιστα να το φάω κιόλας, όταν το τοτέμ είναι το σκυλί που κοιμάται στο κρεβάτι μαζί μου. Σκοτώνω και τρώω τα λιγότερο έξυπνα ζώα! 

- Επιτρέπεται η αποδοχή σύνταξης ίσης με το μισθό και μάλιστα από χρήματα κλεμμένα, όταν το τοτέμ είναι η λεπταποδοχή χρυσαφικών.

- Επιτρέπεται η πορνεία για ικανοποίηση, όταν το τοτέμ είναι στην πορνεία επί χρήμασι.

- Επιτρέπεται η ομοφυλοφιλία, όταν το τοτέμ είναι η παιδοφιλία.

- Επιτρέπεται η οφθαλμοπορνεία του survivor, όταν το τοτέμ είναι η οφθαλμοπορνεία των peep show του Αμστερδαμ.

- Επιτρέπεται ο φόνος ενός αγέννητου παιδιού με ιατρική λαβίδα, όταν το τοτέμ, είναι ο φόνος ενός ενήλικα με πιστόλι. 

- Επιτρέπεται η εκμετάλλευση και κλοπή του πρόσφυγα, όταν το τοτέμ είναι ο ‘’πατριωτισμός’’.

- Επιτρέπεται η κλοπή που διαπράττει ο δημόσιος υπάλληλος, που προσλαμβάνεται με μέσον, που πάει αργότερα και φεύγει νωρίτερα από τη δουλειά του, που τεμπελιάζει, που χρηματίζεται, που γλύφει από φόβο δυσμενούς κρίσης, που καταχράται την εξουσία για προσωπικό όφελος, 

Όλα αυτά επιτρέπονται, όταν το τοτέμ είναι η NONARTIS.

- Επιτρέπεται στην Ελλάδα σήμερα η οικειοποίηση πραγμάτων που δεν μας ανήκουν από τον εργασιακό χώρο, ο χρηματισμός, η φοροδιαφυγή, το δάνειο για επαγγελματικούς λόγους που μετατρέπεται σε καταναλωτικό, ή πάει στο χτίσιμο κατοικίας, τα διπλοζυγίσματα, η μαύρη εργασία, η εκμετάλλευση του μετανάστη, η εργασία σε ΜΚΟ. Όλα αυτά επιτρέπονται αν το τοτέμ είναι η εκμετάλλευση του διεφθαρμένου κράτους.

Το τοτέμ είναι κάτι που αυτός ΠΟΤΕ δεν θα ΄κανε ή δεν ΜΠΟΡΕΣΕ να κάνει ακόμα και σχετίζεται με ΠΟΣΟΤΗΤΑ. Με λίγα λόγια για να αισθανθεί ο κλέφτης ότι κλέβει, πρέπει να υπάρχει ποσότητα κλοπιμαίων.

Εκεί είναι η ουσία. Και η ποσότητα, καθορίζεται από τις κοινωνικές αντιλήψεις. Και σύμφωνα με την κοινωνία, δεν είμαι κλέφτης όταν όλοι κλέβουν ή όταν κλέβω λιγότερο από το διπλανό μου.

Όμως, στην πραγματικότητα και για να παραβιάσουμε ανοιχτές θύρες, το αξιοκατάκριτο της κλοπής, δεν έχει να κάνει με την ποσότητα, αλλά με την ποιότητα της πράξης. 

Έχει να κάνει με την ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ του ανθρώπου.

Αν η προδιάθεση μου είναι να είμαι κλέφτης, το τι θα κλέψω είναι θέμα ευκαιρίας και ικανοτήτων.
Αν δηλαδή, το τι θα κλέψω, σχετίζεται με το τι μπόρεσα να κλέψω, ε ΕΙΜΑΙ ΚΛΕΦΤΗΣ. 

Εδώ κάπου θα τολμήσουμε και μια διεύρυνση του όρου κλέφτης. 
Θα πούμε ότι κλέφτης και μάλιστα από τους πιο μεγάλους, είμαστε όλοι εμείς οι τηλεθεατές του survivor.

Προσφάτως ο παρουσιαστής του survivor, διαφώτισε την οικογένειά μας ότι το ρεκόρ των σεξουαλικών πράξεων το κατέχει η record woman, Lisa Sparks, και είναι 919 πλήρεις συνευρέσεις με διαφορετικούς άνδρες σε μια μέρα. Δεν ξέρω αν θα συμφωνούσαν μαζί του οι πόντιοι πρόγονοί του και δεν ξέρω αν λεγόταν παλιά record women οι γυναίκες που είχαν 900 σεξουαλικές επαφές ημερησίως, όμως τώρα, όλη μου η οικογένεια έμαθε, ότι μια γυναίκα είναι σχεδόν αξιοθαύμαστο να έχει τέτοιες επιδόσεις. Φυσικά κάναμε και τις ανάλογες φαντασιώσεις και συζητήσεις ΄΄τι λες ρε παιδί μου!’’, ‘’έκανε διαλείμματα;’’, ‘’έτρωγε κάτι κατά τη διάρκεια;’’, ‘’εσύ Κατίνα, θα μπορούσες να φτάσεις αυτό το ρεκόρ;’’, ‘’καλά δεν πονούσε;’’ κλπ
Συγκεκαλυμμένη πορνογραφία δηλαδή. Όμως αυτός που έχει αναπτύξει τέτοια απάθεια στην πορνογραφία, ΚΛΕΒΕΙ από τη χώρα του ΚΑΙ το όνομά της ΚΑΙ το μέλλον της ΚΑΙ το παρόν της, αφού δεν είναι δυνατό να διαιωνίσει υγιείς απογόνους, λόγω εκφυλισμού του σπέρματός του, από την υπερβολική χρήση.
Δε νομίζω να ενοχλεί κάποιον η φρασεολογία μου, η οποία είναι του κατηχητικού σε σχέση με αυτήν στην Tv. Eκτός κι αν δεν παρακολουθεί τηλεόραση, οπότε του ζητώ συγνώμη.

 
NΑΛ