Τα Ζόμπι της Μητρόπολης

2016-08-05 14:01

Λέμε, ''σηκωθείτε από τους καναπέδες’’, ''ξεσηκωθείτε’’, ''αλληλεγγύη’’, ''όχι στην υποκρισία’’, ''θυσία και αγώνας’’.

Ε, λοιπόν, αυτό έκαναν.

Ίσως το έκαναν με έναν ''παιδικό’’ και αθώο τρόπο (εφόσον δεν έσφαξαν κανένα). Δεν έχουν ακόμα ''αγριέψει’’, παιδιά είναι άλλωστε.

Όμως που ξανακούστηκε;  Μέσα στο κατακαλόκαιρο, δεν την άραξαν στις παραλίες της Χαλκιδικής, παραδομένοι στη ραστώνη και στις selfies τους. Όχι!;

Κυριακή πρωί, με 35ο C υπό σκιάν.

Δεν ξύπνησαν κατά το μεσημέρι μισολιπόθυμοι (σαν ''φυσιολογικοί’’ νέοι της εποχής) αναζητώντας απεγνωσμένα έναν φρέντο καπουτσίνο, έναν καναπέ και fb για ''πέσιμο’’ μέχρι το απόγευμα!

Αντιθέτως, ξύπνησαν πρωί, πήραν τα ''όπλα’’ τους (τη φωνή και τα φέιγ βολάν) και επιτέθηκαν σε έναν από τους ''εφικτούς’’ (για τις δυνατότητες των όπλων τους), στόχους.

Σκοπός της επίθεσης ήταν η βίαιη κοινοποίηση της άποψής τους, που αφορά στην υποχρεωτική αποδοχή από τους άλλους, της έμπρακτης αλληλεγγύης στους πρόσφυγες και μετανάστες. Η γνωστοποίηση σε όλους ότι το να γκρεμίζεται ένα ασήμαντο εγκαταλείμενο κτήριο, μόνο και μόνο για να ξεφορτωθείς ανθρώπους που δεν έχουν «που την κεφαλήν κλίναι», είναι γεγονός που δεν είναι αποδεκτό από όλους. Ειδικά όταν αυτό γίνεται από αυτούς που θα περίμενε κανείς το ακριβώς αντίθετο (από την Εκκλησία).

ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΗ. Όμως έχουν και κάποια ελαφρυντικά.

Λάθος 1ο

Η αντίληψη ότι, με τη βία, ο ''άλλος’’ γίνεται φιλάνθρωπος. Ξεχνούν ότι η αλληλεγγύη, αν δεν είναι προϊόν ελευθερίας, δεν είναι φιλανθρωπία, είναι αγγαρεία.

Ελαφρυντικό 1ο

Η μανιοκαταθλιπτική ιδέα της  προσφυγής στη βία ως μόνη λύση, ''και των τελείων άπτεται’’.  Πόσοι από εμάς τους  ''νοικοκυραίους’’ δε σκεφτήκαμε ή ακόμα και προτείναμε τη βία ως τη μόνη λύση! Το μόνο που μας σταματά, είναι η δειλία, η έλλειψη του αυθορμητισμού της νεότητας και τα υπάρχοντά μας. Όσο περισσότερα έχουμε να χάσουμε, τόσο πιο ήρεμοι γινόμαστε. Αρνάκια. Οι νέοι δεν έχουν αυτό το κόλλημα. Δεν τους στερούν την ελευθερία τα υλικά αγαθά (που ως επί το πλείστον δεν έχουν).

Λάθος 2ο

Η θέλησή τους να αλλάξουν τον άλλο (χωρίς φυσικά να έχουν τέτοιο δικαίωμα).

Ελαφρυντικό 2ο

Η ‘’φιλαυτία’’, κοινό χαρακτηριστικό όλων, κάνει την εμφάνισή της και επιβάλλεται και στους νέους. Το να αλλάξει κάποιος τον εαυτό του πρώτα, να γίνει δηλαδή ο άλλος ''ΑΛΛΟΣ'' που ονειρεύεται, είναι επώδυνο και δεν έχει τον  ηρωισμό του Βatman.

Λάθος 3ο

Νόμιζαν ότι επιτίθεντο σε ζωντανούς. Οι καημένοι, δεν γνωρίζουν ότι τα ζόμπι δεν έχουν ζωή. Θα το μάθουν σιγά σιγά αργότερα. Οι περισσότεροι μάλλον δεν θα το μάθουν ποτέ, αφού θα προστεθούν κι αυτοί με τη σειρά τους στις στρατιές των ζόμπι, όταν η ''δωρεάν ζωή'' που τους προσφέρθηκε για λίγο στην νεότητά τους ως δόλωμα και υπόσχεση πραγματικής ζωής, δεν θα χρησιμοποιηθεί ως εφόδιο (ανάμνηση) για να δραπετεύσουν από την κοινωνία των ζωντανών - νεκρών. Ο ανώδυνος σωματικά, αλλά θανατερός ψυχικά συμβιβασμός με την φιλαυτία τελικά θα επικρατήσει.

Ελαφρυντικό 3ο

Κοινός τόπος των ανθρώπων. Σχεδόν όλοι την ''πατάμε’’ εδώ.

 

Οι νέοι λοιπόν έκαναν λάθη και είχαν κάποια ελαφρυντικά. Έσφαλαν όπως όλοι οι ζωντανοί άνθρωποι.

Άραγες τα ‘’θύματα’’, έσφαλαν;  Εμείς οι άλλοι, αναρωτηθήκαμε ποτέ αν σφάλουμε κάπου; Αν είμαστε ζωντανοί, θάπρεπε να αναλογιστούμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Ακόμα κι αν, μετά από ''ώριμη’’ σκέψη καταλήγαμε στο συμπέρασμα ότι δεν σφάλουμε πουθενά! Ότι τελικά πρόκειται περί αντιχρήστων οι οποίοι δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο.

Μπήκαμε στη διαδικασία να αναρωτηθούμε; Μια στο εκκατομύριο βρε αδερφέ!

Μπα, δεν φάνηκε αυτό απ’ τις δηλώσεις των ''θυμάτων''.  Ζόμπι, λοιπόν.

Για όλους εμάς, δίκιο έχουν αυτοί που γκρεμίζουν ένα σκυλότοπο για να πετάξουν έξω εξαθλιωμένους αδερφούς του Χριστού, που όσο ζούσε υποστήριξε με το αίμα του τα αντίθετα. Προφανέστατα δεν είχε μάλλον ιδέα για τα γεωπολιτικά παιχνίδια που παίζονται στις πλάτες των Ελλήνων, που καταργούν άρδην τις ηλίθιες διδασκαλίες Του. 

Ποιον καλό Σαμαρείτη, ποιον εχθρό, ποιά πόρνη, ποιόν άσωτο, ποιό τελώνη; Εδώ μιλάμε για γεωπολιτικές ανακατάξεις, για διεθνή συνωμοσία! Δεν είναι αστειότητες αυτά. Δεν είναι τα χαζά που μας έλεγες τότε Χριστέ! Οι εποχές αλλάξανε είσαι πολύυυυυ πίσω!

Και φυσικά άδικο έχουν αυτοί που αγκαλιάζουν, περιθάλπουν και στεγάζουν τον εξαθλιωμένο ξένο.

Ας προσευχηθούμε για μας, όχι για τους ''εισβολείς'' της Μητρόπολης. Αυτοί, σίγουρα δεν τόχουν ανάγκη, όσο εμείς. 

 

Το παραπάνω, εξ αφορμής του περιστατικού ''εισβολής στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης από αντιεξουσιαστές''

ΝΑΛ